Film

Åkte ju till stallet vid 5 ungefär, tittade på videon, det såg väl inte så dumt ut. Bara att jag måste öva på min blick, sitter och tittar ner hela tiden!! och sen så ska jag tänka på min hand ibland, för den åker bak mot mitt ben, och det ser inte bra ut. Men nu har jag ju mål ialafall. Och det känns bra!
Imorgon blir det att gå upp kl. halv 6 . Ska först ut och gå med hunden, sen åka till kalmar, då min bror ska vara på sjukhuset där kl. halv 8, tror jag. Är inte ett dugg sugen på att gå upp så tidigt. Men men, så får det gå. Har precis kollat klart på Blondinbellas alla avsnitt på tv400`s hemsida. Dem är väl sådär. Men imon blir det också att kolla om det finns tid på Salong fin för att noppa ögonbrynen, och sen på nagel affären, om dem kan fixa tippar till nyår! Men nu ska jag kolla på Ginas hemsida om de har några fina klänningar ifall jag kan köpa någon imorgon. Heejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0