Hindi

Heej! :D
Red hindi idag, det gick super, och madde filmade. Allt gick bara så bra, hon slängde inte med huvet i galoppen , utan hon gick ganska stadigt i form , och hon gjorde ganska fina skänkelvikningar, och vilka volter hon kunde göra , hon har alltid varit så stel :) Så den 28 dec. kl 5 ska vi titta på videon, så ska jag se vad jag gör rätt och fel ;) allt kommer se jätte dåligt ut säkert :P
Imon blir det in till stan med nea, och köpa den första julklappen XD haha det känns bra.. Egentligen skulle jag har gjort det på Måndag, men jag hinner inte med det..  Och inte på Tisdagen heller, för det känns lite konstigt att köpa julklappar dagen innan lixoom ;) Men jag vet inte heller vad jag ska köpa så det är lite krriis nu. Men jag hittar väl på ngt, och Linnea kan väl hjälpa mig hoppas jag. Men nu ska jag kila, ni får en bild på min sötaste ponny HIindi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0