Kalmar och stall

Åkte ju till kalmar vid kvart över 6 imorse, sen efter att min bror hade varit inne på sjukhuset så åkte vi runt lite gick in på city gross och lite sånt tråkigt, hah, nä, men det är kul. Sen åkte vi runt lite, till Kalmar slott och kollade. Vid 10 åkte vi in till Baronen, jag köpte en tröja med hästtryck på, och så en klänning till nyår, kan lägga in bilder på det senare. Sen köpte jag inget mer där. Vi åkte tillbaka till sjukhuset för det skulle se röntgenbilderna eller något. Sen när vi hade varit där åkte vi till Media Markt. Där köpte jag min efterlängtade kameraväska :D :D. Den är skiit snygg ;). Kan lägga in bilder på den sen också. Men efter Kalmar så åkte jag till stallet. Skrittade Leunora i 30 min. Och efter det så visade Nettan mig några punkter dem hade markerat ut som man skulle trycka på.Kommer inte ihåg vad det hette :S,men jag fick trycka på dem där punkterna på ena sidan, och nettan på den andra. Man märkte att hon reagerade lite mer på vissa punkter än andra.

Men nu ska jag ta kort på mina saker jag köpte idag, heejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0