Lördag

Först blev det att ta en dusch på morgonen, sen blev det hem till Linn och hennes familj med becca, vi spelade gitar hero, wii och buzz, riktigt roligt, och vi fikade och lite. Sen blev det att åka till maxi med becca så hon fick handla, då sa hon att hon skulle äta flygande jacob ikväll då frågade jag om jag fick komma hem till henne och äta, och ja det fick jag, så gott! Vi tittade på körslaget och lite, så vid halv 10 åkte jag hem, för jag blev så trött efter all mat och godis, men gott var det. Så nu sitter jag här framför datorn igen. Imon blir det att åka skridskor igen, med Linn och Linnea och kanske Elin, hoppas ju på det iaf. Och Helen, Linns mamma ska ta kort, det ska bli jätte kul. Men nu ska jag nog ta och göra mig en ny design eller något. Men vi hörs. xoxo
 min älskling :) ( tagen med mobilkamera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0