Stallet hela dagen :)

Har varit i stallet hela dagen idag, från halv 9 till 4. Hjälpte Nettan med barnlägrena :) det är så kuul! Vi som hjälpte till fick också berätta för barnen hur vi började rida och hur vi lärde oss allt. Hah, och jag lärde mig att sadla och tränsa och sånt av min kära kusin rebecca, haha hon verkligen tvingade mig att sadla och tränsa själv, hon kanske hjälpte mig om hästen drog upp huvudet eller något. Och , haha jag det gav ju resultat ialafall.
Och amanda jag kom på vad det hette nu som jag gjorde på Leunora ;) hah akupressur hette det. Fick göra det idag igen. :)
. Fick också världens finaste present av Emme och Fille idag <3 åhh, sååå glaad jag blev :) här kommer 2 bilder.


Hon var världens bästa häst . Mirabell 1995-2006
Jag gick väl i 4:an eller 5:an på den bilden , och det var ungefär då som
jag tävlade min pärla mest! :) Jag når knappt nedanför sadeln och jag
tävlade väl 80 då eller något. Hon var också den första jag tävlade 90 på (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0