Törnrosa

Heeej!
Har ju blivit sjuk så jag är hemma från skolan, har precis kollat klart på Törnrosa, Jag Älskar disneyfilmer. Igår tittade jag på Mulan. Det blir väl att kolla på några filmer till. hah, men jag hade en jätte läskig dröm inatt. Att det var 5 män utanför vårat hus med stora vapen som typ skulle bryta sig in. Och sen helt plötsligt log jag och sov inne på mitt rum, altså i drömmen, och helt plötsligt kommer Anton in springande, min bror. Och säger att dem har kommit in, de där 5 männen, och jag och anton tog varsin sak inne på mitt rum som vi kunde slå dem med, och sen så vaknade jag. Helt sjukt.. Jag brukar aldrig ha typ "läskiga" drömmar så. Brukar bara ha om typ att jag är någonstans, men inget mer..
Ska klä granen idag också. Kommer bilder på det, och jag är också ganska sugen på att baka pepparkakor. Men nu ska jag kolla om jag har någon mer film som jag kan titta på. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0